Stomme baas, afscheid van Soof en - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rosa Velde - WaarBenJij.nu Stomme baas, afscheid van Soof en - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rosa Velde - WaarBenJij.nu

Stomme baas, afscheid van Soof en

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Rosa

06 April 2007 | Australië, Cairns

Heeloooow

Zo daar zit ik weer alleen.. De afgelopen met Soof waren heerlijk! we hebben het heel erg goed gehad samen:) En ik mis dr nu al verschrikkelijk! Ik zit nu in Cairns op doortocht naar de Magnetic Islands waar ik Wessel, Vera en Maud weer ga zien:) Wat natuurlijk wel weer heel leuk is.. Ik heb net een nachtje achter de rug in echt het grootste hostel dat ik ooit heb gezien! Gilligans in Cairns is echt huge! Heb wel gelijk wat vrienden gemaakt en tot laat zitten kaarten.. gezellig!

Wel jammer is dat ik aan de antibiotica zit omdat ik bronchitus heb:( Ik liep al te hoesten in Sydney zo'n 3 weekjes maar dat ging over in Port Douglas alleen kwam het nog heviger terug en nu ben ik dus aan t herstellen, alleen help die airco overal niet echt.. zo houd al dat hoesten me ook nog een uit mn slaap! Maar genoeg gezeurd, ik hoop dat ik eenmaal varend op de boot in de Whitsundays me weer goed voel..

Even terug naar waar ik de vorige keer ben opgehouden, bedankt voor de leuke reacties trouwens! Ons leventje ging gewoon door, s ochtends schoonmaken en s avonds werken, ik hoefde niet elke avond te werken maar soms had onze baas me opeens wel weer nodig, dus alles bij elkaar nog best veel gewerkt:) 's avonds lekker poolen drinken en kaarten.. Onze collega bij table 41, Trudy, een al wat oudere maar heel aardig vrouw bood ons een lift aan naar Cairns. We hadden namelijk bedacht dat het wel heel leuk zou zijn als Soof me weg zou brengen naar Cairns, dat we daar dan een dagje hadden en zij s avonds weer terug zou gaam, ze moest dan namelijk weer werken.. Mijn laatste avond moesten we werken, er was een bruiloft en onze baas, Kevin gedroeg zit echt als een Asshole! Soof kreeg onwijze ruzie met hem, ik ook half hij behandelde ons alsof we alles fout deden, en zat te zeiken om dingen die er niet toe deden, de avond liep heel goed en iedereen was tevreden, alleen aan het einde van de avond, nee hoor er kon niet eens een bedankje af! Ik behield mijn trots door toch nog normaal dag te zeggen maar het enige wat ie deed was een stom grapje maken.. Dus: we hebben de fooi van die avond lekker in onze eigen zak gestopt!

De volgende dag dus Cairns.. het is echt veel minder leuk dan Sydney en ik ben blij dat ik morgen alweer naar Townsville vertrek! Het is hier nog steeds een vrolijke 30 graden, dat wordt echt een probleem als ik straks thuis kom! Ik weet dat jullie nu al van wat lente-weer genieten, leuk hoor maar dat is voor mij veel en veel te koud, misschien blijf ik wel een maandje langer;) Ik heb een heerlijk dagje met Soof gehad en nog even van onze laatste boterhammen met PINDAKAAS genoten wat wel lachen was. Ik wou eigenlijk een tatoo laten zetten maar heb het toch maar niet gedaan omdat ik als ik er een laat zetten wel de perfecte wil.. (zelfontworpen).. misschien maar goed ook... Maar toen kwam toch het afscheid.. gelukkig zie k dr waarschijnlijk over 4 weken terug in NL (tenzij ik langer blijf) of misschien in Brisbane:):):) Toen Soof weer weg was had ik even een momentje van eenzaamheid en zelfmedelijden, ik vond het natuurlijk helemaal niet leuk dat Soof er niet meer was, en ik heb het zo leuk gehad in Port Douglas, dat ik er ff flink van baalde om in een keer weer alleen in een totaal onbekende stad te zitten.En ik was ook nog eens ziek! Arme arme ik!;) Ben lekker gaan winkelen en dat fleurde me wel weer een beetje op gelukkig! Daarna leuke mensen ontmoet die voor mijn raam zaten dus ik voelde me alweer stukken beter! Vannacht eindelijk zonder hoesten doorgebracht en als een blok geslapen en vandaag btje aan t zwembad liggen en bruin worden, want echt het is zo weer weg! En morgen vroeg opstaan om met de Greyhound bus naar Townsville gebracht te worden.. Dat wat het allemaal weer even.. Ik mis jullie maar wil nog niet naar huis en kijk erg uit naar mn Eastcoast tijd!

Heel veel liefs en Dikke zoenen!

Roos

  • 06 April 2007 - 07:18

    Claire:

    Hoi Rosa,,
    ik hoop dat je het daar leuk vind.
    jammer dat je vrindin moet werken.
    zelf vind ik PINDAKAAS:) ook heel erg lekker.
    stoer dat je een tatoo wil nemen
    ik heb al een idee
    I love Soof
    of
    I love Australie
    ik ben 14 maart jarig geweest toen heb ik een wereldbol gekregen en heb ik australie op gezocht
    en ik heb een enorme FATBOY gekregen
    ik hoop dat je het daar leuk vind
    XxXxXxXx
    je nichtje:D
    claire

  • 07 April 2007 - 06:26

    Sophie:

    I love soof, dat is een heeele goeie :D
    Ik mis je!
    xxx

  • 07 April 2007 - 09:56

    Caroliene:

    Hoi Rosaaa,
    ik hoop dat je het leuk vind
    el weet ik ook al een idee
    i love CAROLIENE!
    Hihihihihihihi

    xxxxxxx
    het zusje van clerie-ber
    je nichtetje

    caro

  • 07 April 2007 - 09:57

    Opa Wim:

    Je hebt het er maar druk mee

    groetjes
    Opa

  • 07 April 2007 - 20:11

    Artje:

    Lieverd wat kut dat je bronchitus hebt! hoop dat het snel weer over gaat! geniet ervan he, wat je waarschijnlijk ook wel doet! :) mis je wel hoor.. Kus!

  • 09 April 2007 - 09:14

    Linde:

    hey Roos,

    Vervelend dat je zo moet hoesten, dat slaapt inderdaad niet echt prettig.
    Maar gelukkig is het daar wel lekker weer want inderdaad, het is hier lente maar nog wel te koud!
    Heel veel plezier met de Eastcoast tijd en tot snel.
    Kus

  • 10 April 2007 - 13:12

    Je Pa Har:

    Don't worry, be happy!

  • 10 April 2007 - 20:18

    Alma:

    Hoi Rosa,
    Net van Harry je blog doorgekregen zodat ik je nu ook kan volgen. Ik lees een paar bekende namen als Whitsunday en herken wat van je verhalen over de hostels. Allemaal zoveel jaar geleden van Suzanne gehoord. Grappig!! Je maakt er wat van en geniet tenminste wel echt, dat is mooi. Nog heel veel plezier daar, en liefs, Alma

  • 11 April 2007 - 14:34

    Mc:

    wat zei ik je??? Als je eenmaal gaat kom je nooit meer terug!!! Groot gelijk hoor meid, zou het ook wel weten!!
    x
    maart

  • 17 April 2007 - 12:19

    Gerda:

    Hoi Rosa,
    fijn dat ik je gisteren even aan de telefoon had. Wel raar dat alles zo vertraagd over- en doorkomt. Maar heerlijk dat alles zo goed gaat. Geniet vooral nog met volle teugen van deze laatste weken. Want als je eenmaal terug bent is het allemaal weer heel snel heel ver weg!
    Liefs en een dikke zoen
    Ger XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Rosa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 12664

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 04 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: