Hoe zit ie? Hm t Sydney....;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rosa Velde - WaarBenJij.nu Hoe zit ie? Hm t Sydney....;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rosa Velde - WaarBenJij.nu

Hoe zit ie? Hm t Sydney....;)

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Rosa

09 Maart 2007 | Australië, Sydney

Halloootjes...

Hier ben ik alweer, ik heb een aantal van jullie alweer gesproken, vaak niet in heel goede toestand aangezien het bij mij erg laat is wanneer ik jullie bel, maar toch heerlijk om jullie ff live te horen!

Ff een update.. de afgelopen week was niet echt fantastisch want: Ik begon vrolijk met een vreemde versie van een koortslip die echt onwijs pijn deed! Heb ik weer dacht ik toen.. toen dit na (gelukkig!) vier dagen bijna over was stapte ik van n mini-trapje af en jah hoor k verzwik mn voet, Roos kon 2 dagen niet lopen zat gefrustreerd alleen in dr hosteltje heel veel films te kijken:(!!! Toen tot overmaat van ramp werd ik ziek, gelukkig ben ik niet de enige, zowel Vera als Wessel en ongeveer het halve hostel hebben er ook last van, misselijk heel erg keelpijn en hoesten.. ok daar ben ik gelukkig ook weer bijna overheen en (afkloppen) nu heb ik ff helemaal niks! haha wat n verademing:)

Het begint zo ondertussen wel te kriebelen hoor, ik zit nu alweer 5 weken in Sydney, echt de tijd vliegt!! Terwijl de anderen s ochtends of s middags op school zitten en Anneloes verwoed op zoek is naar een baantje doe ik eigenlijk.... niks. Ik slaap lekker uit, ga er in mn eentje op uit.. probeer mn reis een beetje te regelen en ga veeeeel te veeeel uit.. Het is ook zo verleidelijk als je na een dagje niet veel doen van het strand terug komt en lekker gaat eten begin je alweer zin te krijgen en lig je s avonds weer veel te laat in je bedje:S Toch vermaak ik me hier prima, het is bijna onmogelijk om uit Sydney weg te komen, waar iedereen me al voor gewaarschuwd had!

Maar hier mijn plan: T weekend van de 17e ga ik vrijdag weg op n Surfweekend, roos gaat dus surfen:) Zie je het al voor je? Roos op zo'n onwijs groot surfboard.... hehe nou ik dus niet. maar ondanks dat moet ik het geprobeerd hebben! Vandaar dat ik met een grote groep vrienden en nog een paar andere mensen met een bus naar Seal Rocks reis, daar gaan we leren surfen, heel veel plezier hebben, en natuurlijk s nachts helemaal los gaan op het strand (hoop iK!) Als ik terugkom wil ik gelijk door naar Cairns.. helemaal bovenin Australie om dan een stukje naar beneden Sophie tegen te komen!! samen gaan we dan de East-Coast onveilig maken en ergens middenin ga ik nog met een zeilboot naar de Whitsunday's en met een jeep Frasier Island verkennen.. tot zover mn plannen! Ik kan echt niet wachten, elke avond uit en verder op het strand liggen is prima maar k ben nu wel klaar om meer te zien en te doen:) Roos op reis..

Ik heb trouwens net een blik op mn geld geworpen en daar schrok ik wel ff van, wat gaat dat snel! Je realiseerd je helemaal niet hoe duur het is om te verblijven in een wereldstad als Sydney, Vanaf nu dus maar een beetje bezuinigen op de biertjes..;) Trouwens over Sydney gesproken, wat een heerlijke stad, alles is zo relaxt en niemand maakt zich zorgen, iedereen is vriendelijk en alles is leuk, klinkt als een paradijsje is het ook! Heerlijk!

Dit was het weer even voor nu heel veel zoenen en veel liefs,

Roos

  • 09 Maart 2007 - 06:51

    Sophie:

    Eastcoast HERE WE COME!
    We houden contact!
    X

  • 09 Maart 2007 - 07:43

    Marlot:

    hai roos! dikkepechweek dus..! maar gelukkig alles nu weer n btje in balans ;-)!enneh, zoveel uitgaan, kzou precies t zelfde hebben! leuk toch! lekker genieten! tot dat t geld op is hihi ;-). veel plezier met surfen n t verder boeken van je trip!
    liefs

  • 09 Maart 2007 - 10:23

    Linde:

    He, wat rottig die ziekte enzo.. gelukkig gaat het nu (voorlopig) goed. Wat gaaf dat je samen met soof een stuk gaat reizen!
    Ook cool dat je gaat surfen, en ja rosa op zo'n groot surfboard.. dat ziet er volgens mij wel cool uit (helemaal als heet natuurlijk een beetje lukt).
    Veel succes met surfen en niet meer ziek worden hoor!
    Kus

  • 10 Maart 2007 - 13:45

    Gus:

    heey lief,
    Sydney is ook het paradijsje op aarde. alleen idd veel te duur haha. mischien ff werken roos? :P veel plezier up coast zorg goed voor jezelf...
    -xx- gus

  • 10 Maart 2007 - 15:07

    Maart:

    plannen klinken goed meid.....denk alleen dat je ook s wat kiwi's moet gaan plukken om ze te gaan bekostigen.....hahaha!
    x

  • 11 Maart 2007 - 16:37

    Arja:

    He lieve Rowzie! lekker bezig! Ik ga je nu een lange mail sturen met updates en vragen dus ga maar snel checken! Hou van jou! Kusjee

  • 12 Maart 2007 - 18:39

    Laila:

    He roos! Ook ik was ziek, terwijl de anderen gingen surfen.. Maar goed, het schijnt heel leuk te zijn. Ik ben benieuwd hoe je het reizen gaat bevallen! Kus

  • 12 Maart 2007 - 19:28

    Sterre:

    Jaah surfen was leuk! Maar goed, ik hou ook van snowboarden en al dat soort sporten, ben benieuwd hoe jij het gaat vinden (je moet wel enorme armspieren hebben, want na een uur heb je er al last van!) Ben blij dat je het uitgaan zat begint te worden, dat kunnen we in NL altijd nog doen. Als je zover weg bent, moet je wel gaan reizen. Veel plezier dus en geniet!
    P.S. mn neef zit nu ook in Sydney, wie weet kom je m nog tegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Rosa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 12669

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 04 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: