Ik in de business lounge - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rosa Velde - WaarBenJij.nu Ik in de business lounge - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rosa Velde - WaarBenJij.nu

Ik in de business lounge

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Rosa

05 Februari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!
Zo, en de reis is begonnen.. ik heb net 11 uur lang tussen 2 dikke mannen ingeklemd half geslapen, half gekeken naar een stomme film en niks gegeten van t vieze klm eten ( wel vegetarisch, maar toch:P) T is zo raar om hier nu te zitten in een land waar ik helemaal niets mee heb, verder van huis dan ik ooit ben geweest, en nog n btje verdrietig en in de war van het afscheid.. ik moet nog 6 uur wachten voordat ik weer zo'n fijn vliegtuig inga voor maarliefst 15 uur vliegen naar Sydney. En ik ben nu al helemaal uitgeput! al is het dan alleen maar zitten, zitten, zitten k ben t nu al helemaal zat. T is zo raar, elke keer dat ik heb gevlogen ging ik gewoon op vakantie voor 1 of 2 weekjes maar nu blijf ik 3 maanden lang weg! das 1/4 jaar!!! ik vraag me nog steeds af of dit wel de goeie beslissing is voor mij maar ik ben t aan t uitzoeken;) als het allemaal helemaal niks is kan ik altijd terug (al duurt dat dan wel zo'n 26 uurtjes, maar dat terzijde. Wil natuurlijk wel, at all times, weten hoe het er in mijn geliefde Nederlandje bij staat dus mailen, sms-en (doe maar niet bellen), berichtjes achterlaten op mijn fantastische waarbenjij.nu site. Dan ben ik tevreden! Ook wil ik jullie allemaal nog even heel erg bedanken voor de lieve afscheidskadootjes, bijdragen, smsjes, kaartjes en alle hartjes onder mijn riem.. Dankje! k mis jullie nu al en laat snel weer wat van me horen (misschien wel over 2 uur als alles heb gelezen wat ik bij me had;))
Liefs van reizende Roos

  • 05 Februari 2007 - 09:01

    Linde:

    hey,
    dat reizen lijkt me inderdaad niet echt een pretje, maar als je er eenmaal bent kan je lekker uitrusten.
    Ik denk dat het helemaal goed komt, ookal is t misschien niet de juiste beslissing, het wordt vast heel gezellig. Die drie maanden zijn zo voorbij als het leuk is. Succes met de verdere reis en veel plezier in Sydney.
    Kus

  • 05 Februari 2007 - 09:10

    Jeroen:

    Hoe stommer en vervelender de gebeurtenis desto leuker het verhaal!

  • 05 Februari 2007 - 09:37

    Sofie:

    Lieve Roos!

    Ik heb je niet eens meer gezien voordat je wegging! HEEL HEEL HEEL veel plezier, meisje! En als je nog tips nodig hebt... vraag het me! Weet je al waar je na Sydney naartoe gaat? Ik zal je verhalen volgen! Ben benieuwd hoe je het gaat hebben.

    Heel veel liefs en een dikke kus, Sofie

  • 05 Februari 2007 - 09:49

    Marian De Groot:

    Ha die Rosa,
    Wat leuk dat je zo snel al een bericht plaatste! Je gaat het vast naar je zin hebben en mooie dingen meemaken. Dit is natuurlijk het spannendste moment: het weggaan. Je weet wat je achterlaat en nog niet wat je ervoor terug krijgt. Maar daar wachten leuke mensen op dat je nu nog niet kent! Heel veel goeds en plezier toegewenst.
    Marian

  • 05 Februari 2007 - 10:14

    Joris:

    Ik ben jaloers....je gaat een mooie tijd tegemoet!

  • 05 Februari 2007 - 11:00

    Bas:

    Ik wist helemaal niet dat je weg zou gaan. Raar hoor. We zitten natuurlijk de laatste tijd ook wel een eind van elkaar af, dus dat is eigenlijk wel logisch. Nou..maak er wat moois van daar. Wie weet tot ziens!!!

    Kuss

  • 05 Februari 2007 - 11:23

    Marlot:

    hoi roos!
    hoop dat je mijn geweldige hyvesbericht nog ontvangen hebt en de telefoon ook!!jammer dat ik niet bij je feestje kon zijn, maar geloof wel dat die ook zonder mij geslaagd zal zijn geweest ;-) (en ergens ook kut). ik snap dat je nu n btje in de war bent van alles wat er op je afkomt, maar eenmaal daar zal je mssn wel beseffen dat dit de beste keuze is die je had kunnen maken! gewoon allemaal op je af laten komen! ben benieuwd naar je volgende berichtje! kus

  • 05 Februari 2007 - 12:48

    Harry:

    Kanjer! de eerste stap is gezet. je vader is trots! Veel xxx

  • 05 Februari 2007 - 15:28

    Madelief:

    Lieve Rosa,

    Wat goed om dit berichtje te lezen!
    Was dit zomaar een overhaaste beslissing om weg te gaan, of heb ik je gewoon net iets te lang niet gesproken?
    Hopelijk ga je het heel erg fijn hebben en ik zal je in de gaten houden.
    Geniet er van lieverd!

    Liefs Madelief

  • 05 Februari 2007 - 15:40

    Ed:

    ach gut, ik smelt bijna. Je kan altijd nog een boek gaan schrijven. Veel plezier !!

  • 05 Februari 2007 - 17:25

    Ruud:

    Kuala lumpur, wat klinkt dat al ver weg. Sydney is natuurlijk nog een stukje maar wat klinkt het spannend allemaal.
    Wat je ook tegemoet komt de komende 3 maanden, je bent nu iets aan het doen waar de meeste mensen van dromen maar nooit waar (kunnen) maken. Geniet er van en hou ons op de hoogte van al je avonturen.

    En speciaal omdat ik je afscheidsfeestje (heb je die gegeven?) gemist heb, nog even een tot-over-heel-lang-maar-vooral-héél-veel-plezier-kus!!!

  • 05 Februari 2007 - 17:54

    Arnie:

    ey roosje,ow egt heerlijk, bijna in het beloofde land, geniet er van meis!!
    dikke kus

  • 05 Februari 2007 - 20:37

    Garrie:

    lieve roos
    ik leef helemaal met je mee, ik zou ook half dood gaan, maar bijt door, probeer het uit. ik stuur je al mijn doorzettingsvermogen, energie, optimisme, vrolijkheid
    liefs garrie

  • 05 Februari 2007 - 21:50

    Merel:

    he buur,
    ah ik leef met je mee! waarschijnlijk vlieg je nu al weer! Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat hebben daar! Ik wens je veel plezier toe en lees graag je verhalen! Al iets minder verdrietig?
    Het is ook wel stil in huis..
    liefs en kus van je buur

  • 05 Februari 2007 - 22:07

    Arja:

    Hee drol! Ik weet dat het zwaar is zo in je eentje, maar zet gewoon even door! Ik weet dat je het kan! En vooral... geniet ervan, want je maakt zoiets niet zo vaak mee! weetje wat ook leuk is. gewoon lachen om die rare situaties zoals slapen tussen twee weirdo's..:) Laat snel maar weer wat van je horen! Kuzle

  • 05 Februari 2007 - 22:24

    Malu:

    We missen je nu al, maar ga er lekker van genieten meis... wij gaan nergens heen hoor hihihi!!! en ik wil alle verhalen horen he... kusje

  • 06 Februari 2007 - 06:55

    Sophiee:

    Haa liefie!
    Welkom in Australie! Je gaat t super krijgen en ik hoop je binnekort nog ff te zien!! Dikke kus en we bellen ;) xx

  • 06 Februari 2007 - 13:51

    Gerda:

    Hoi Roos, hoor net van je vader dat je veilig en wel geland bent aan de andere kant van de aardbol! Gefeliciteerd meid, die eerste (reuze)stap heb je toch maar mooi gezet!! Vanaf nu wordt het alleen nog maar leuker, zul je zien. Liefs

  • 06 Februari 2007 - 19:09

    A.Buddingh:

    zojuist je bericht uit Maleisiê gelezen,inmiddels ben je al in Sydney,denk ik, we hopen dat je het naar je zin zult hebben,groetjes,Gerda’s moeder Anneke

  • 13 Februari 2007 - 18:22

    Claire & Caro :):

    Hoi Rosa,,
    We hopen dat je een mooie reis hebt
    Caro en ik zouden het erg vinden als die dikke mannen een scheet laten
    Maar kunje de reis wel terug betalen?
    degroetjes;)
    en twee zoentjes
    van:
    je nichtjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Rosa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 12689

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 04 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: