Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rosa Velde - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rosa Velde - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Rosa

07 Februari 2007 | Australië, Sydney

Halloo allemaal!

Nou Roos is dr hoor! Ik heb het gered, al die kilometers door de lucht heb ik verdragen, en nu hier, met jetlag, zonder jullie maar met... Anneloes! Toen ik vlak voordat we gingen landen (trouwens malaysia airlines is echt veel beter dan KLM k zat lekker ruim, je eigens tv-schermpje zodat je elke film kan kijken die je wil zien, en ook nog eens spelletjes) naar buiten keek en de opkomende zon van Australie zag, voelde ik me gelijk een stuk beter. Wat ook een heel fijn vooruitzicht was, was het idee dat Anneloes me beneden op stond te wachten. Het weerzien was natuurlijk een en al knuffels, kussen en gillen. En echt heerlijk om na zo'n tijd alleen weer ff iemand die zien die je kent en waar je lekker ff al je zeurverhalen over de lange reis aan kwijt kunt! Het hostel hier is echt heel leuk trouwens! Het heet het WakeUp! hostel en is in het centrum.. Je krijgt een pasje en daarmee kan je met de lift naar boven en je kamer in. Je kan je eigen eten koken en er is ook nog eens een tv-lounge.. Roos is tevreden. Ik was natuurlijk helemaal raar van de reis en ben eerst even gaan slapen en toen zijn we de stad in gegaan om een telefoon voor me te kopen zodat ik binnen Australie en naar het buitenland goedkoop kan bellen. Duss jullie kunnen me nu bereiken op: +61 420505021, dus sms, bel als je me wilt spreken. smsen is het beste is voor mij niet heel duur en voor jullie dus ook minder duur. Toen ben ik natuurlijk gelijk ff Soof op gaan bellen die in Melbourne zit en das wel heel raar! Als je mekaar al zo lang niet hebt gezien en mekaar nog steeds niet kan zien maar nog niet eens zover van mekaar af zit.. oke ik dwaal af. Waar was ik gebleven? Ja, we zijn nog ff gaan shoppen voor een tas, boodschappen gaan doen en zonnebrand gekocht, want moet wel uitkijken dat ik niet verbrand met mn melkwitte huidje. Eenmaal terug weer ff wat gaan slapen, zo'n Jetlag is raar hoor! elke keer als ik me wakker voel, hier 3 uur s nachts en je rekend uit hoe laat het in NL is klopt het precies. Mn ritme moet zich dus gewoon nog maar ff aanpassen. Toen zijn we met een vriend van Anneloes en iemand van onze kamer Sushi gaan eten (helemaal niet duur en ergggg lekker!) en daarna was k weer moe dus ben ik weer gaan tukken. Toen hadden we afgesproken dat ik ging slapen en Anneloes naar een vriend zou gaan in Kings Kross, het walhalla voor backpackers. Maar ik kon de verleiding natuurlijk niet weerstaan en voelde me toch al wat beter en ben dus meegegaan. We hebben een hele leuke avond gehad, zijn in het hostel waar Soof 3 weken heeft gezeten geweest en nog in een een of andere Sports-bar, waar ik even mijn pool-kunsten heb geshowt (niks raken dus:S) Toen zijn we terug gelopen wat echt heerlijk is, midden in de nacht liepen we daar in onze hempjes en rokjes. Heerrrlijk hoe warm het hier is! Ook de sfeer, iedereen doet gewoon HELEMAAL NIKS! zo chill k voer natuurlijk ook geen reet uit en het bevalt me prima. Ben net pas wakker (2 uur, komt door de jetlag hoor:P) en zit jullie nu dus een beetje te vertellen hoe het hier is. Vergeleken met mn vorige berichtje is alles alweer een stuk beter. Mis jullie natuurlijk nog steeds maar t bevalt me prima.. enneh k ben nog niks kwijt!! (afkloppen!!!)
Heel veel liefs,
Roos

  • 07 Februari 2007 - 04:23

    Anneloes:

    Hey there sleeping beauty!
    We kicken die jetlag zo snel mogelijk uit je systeem hoor, want we gaan vanavond gewoon weer uit!
    Liefs & Kussen!

  • 07 Februari 2007 - 05:49

    Harry:

    Roos, je bent eh... weer helemaal terug zie ik!

  • 07 Februari 2007 - 07:42

    Sofie:

    Hey Roosje! Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen!
    Ik zat zelf in Kings Cross toen ik in Australie was en ik heb zelf ook tot in de vroege uurtjes gepoold in die Sports Bar! Je moet ook naar de World Bar gaan in Kings Cross, of naar O' Malley's.
    Ik ben jaloers, Roos... ik wou dat ik ook weer kon reizen! Heb er nu weer twee dagen opzitten op school en ze zetten ons meteen aan de slag! Meteen allemaal opdrachten voor volgende week! We missen je wel hoor!

    Ben benieuwd naar je volgende verhaal! Trouwens, bij Valley Girl kan je leuk shoppen!

    Dikke kus, Sofie

  • 07 Februari 2007 - 09:05

    Linde:

    hey,
    Wat me meteen opviel was de zonnebrand!! Gisteren heeft het hier gesneeuwd!! Lekker zo'n zomers weertje, ik kijk er al naar uit. Als jullie daar in Australie nou over het mooie weer blijven schrijven pik ik er ook nog wat van mee.
    Doe Loes en Soof (als je haar weer een keertje spreekt) de groetjes en veel plezier met het luieren.
    Kus

  • 07 Februari 2007 - 09:06

    Maart:

    klinkt goed roos, lekker genieten daar!! Mail je snel!!
    x maart

  • 07 Februari 2007 - 10:02

    Merel:

    gelukkig voel je je weer beter! En wat fijn dat het zo heerlijk weer is! Ga maar lekker genieten daar!
    kus van merel

  • 07 Februari 2007 - 12:46

    Ar:

    Yeah! wat fijn dat je weer zo bent opgevrolijkt! Roos goes wild in Australia! Kuzle!
    btw: ik heb een 7.1 voor mijn duits schrijven en een 6.5 voor duits luisteren! WOehoe :>

  • 07 Februari 2007 - 15:43

    Harry:

    Hee Rooos zo leer ik je vrienden kennen! EN wat me opvalt; We reageren allemaal VOORDAT je iets publiceert, haha. Kijk maar eens op de publicatietijdstippen. ;-) Daar ben je nu echt ondersteboven van natuurlijk.

  • 07 Februari 2007 - 17:18

    Bo:

    Oooooohh zon.....wat heerlijk rosa!
    Geniet van alles he!
    x

  • 07 Februari 2007 - 22:52

    Sophie:

    Alles goed gegaan met de rokjes gisteravond?????? hihi xxxxxx

  • 08 Februari 2007 - 13:24

    Gus:

    heey roosje,
    nou hier sneeuwd het dus :( lucky chick... wat grappig dat je ook naar kings kross bent gegaan ben ik ook geweest :p tot snel xxx

  • 08 Februari 2007 - 21:12

    Janne:

    heey roosje, helemaal te gek hoor. Heel goed bezig. lekker leuke dingen doen en niet te veel stress aan je hoofd. Eerst gewoon genieten. Ga zo door!
    Dikke Kus

  • 13 Februari 2007 - 01:04

    Ster En Lai:

    He Roos
    Eindelijk een bericht van ons, we hebben het nogal druk met gletsjers bezoeken etc. Mooi dat je het naar je zin hebt! We liepen net nog langs een sushibar en toen zei Ster: Rosa heeft het altijd over sushi, hihi. Nou goed, we zijn benieuwd naar je volgende verhalen!
    Kussen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Rosa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 12689

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 04 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: